woensdag, februari 13, 2008

SSV 2 - De Zwerver 2 volgens Dirrek..

Geachte trainer,
Ik melde mij zaterdag om 13.00 uur op sportpark ‘’ het Schenge’’ om aan te treden tegen de kampioen van de reserve 1e klasse.
Tot mijn spijt waren er weer vele afmeldingen die niet zijn goed te praten door de afwezige.
Het feit dat er niet eens meer een smoes wordt verzonnen voor een afwezigheid, maar dat de stuitende waarheid gewoon zonder gene wordt medegedeeld.
Nadat er een opsporingsbericht voor Ajax spits Ismael Urzuaiz is uitgegaan werd voor SSV 2 hetzelfde gedaan voor Onny S.
Het was inmiddels 13.10 en de berichten gonsden door het Schenge, Onny S. heeft last van opkomende hoofdpijn en zal niet spelen. Sterker nog Onny kwam niet eens opdagen. Verscheidene spelers verklaarden dat Onny S. enkele weken geleden al had verklaard dat hij er zaterdag jl. niet kon zijn.
Die KUT smoes, niemand weet meer precies wat, werd toen door enkele team genoten al keihard naar de prullenbak verwezen en Onny S. verklaarde aan de hand van deze reprimande van zijn teamgenoten dat hij er gewoon was. Nou mooi niet dus!!!!!!
Om 13.15 waren er nog maar 3 spelers aanwezig. (basisspelers dan) want we hadden er 11 op papier. Remon Bal zat inmiddels in de inmiddels befaamde besprekingen van Aad A, Simon Delta en Henk Scouting.
Het meest verontrustende bericht kwam echter binnen over de aanvoerder van SSV 2. Meneer heeft enkele maanden geleden zijn droom verwezenlijkt door een eigen woning te kopen in de Goese binnenstad. Er moet natuurlijk geklust worden in zo’n woning. Maar toch GVD niet op zaterdagmiddag tussen 13.30 en 16.30.
Deze 3 uurtjes horen toch niet op de klusagenda te staan. Net of je in 3 uur tijd alles doet in zo’n woning.
Nodig je teamgenoten dan dinsdag’s even uit zodat ze een uurtje wat voor je kunnen doen. Trainen doen we toch niet meer!!!!!!!
Tom U. = Keukenkampioen, gefeliciteerd.
Maar goed, de wedstrijd.
Het trainersduo Baart / Bakker was wederom verre van succesvol. Men begon in het vooraf duidelijke gemaakt PIJLERDAM – systeem.
Alleen wist Goalie Rini v/d beperking niet dat de schijven dicht moesten zijn!!!!
Na 2 minuten kwam het water er al met bakken doorheen. 1-0
Het spel van de Zwerver 2 is van een niveau waar SSV nog lang van zal kunnen dromen. Ook de gedrevenheid en looplijnen zijn van deze ploeg zeer te prijzen.
Zelfs na de wedstrijd ging met nog verhaal halen bij de overgens goed fluitende, besnorde scheids.
Het team is wat de trainer uitstraalt. Bij de Zwerver was er een jonge gedreven trainer met respect voor de capaciteiten van zijn spelers.
Deze mannen gaan rechtstreeks richting de reserve hoofdklasse. Gefeliciteerd, maar het is jullie eigen verdienste.
Bij SSV was het om 13.20 al duidelijk dat het niet onze dag werd.

4 Comments:

At 18 februari, 2008 11:53, Blogger Unknown said...

Een aantal opmerkingen vanuit Eindhoven:

1. Migraine = geen kut-smoes...
2. Mijn gemelde afwezigheid zou gelden voor 16 februari...
3. Ik ben beschikbaar wanneer ik kan, ik woon immers in Eindhoven, waar ik ook iets probeer op te bouwen en ben daarom lang niet elk weekend in Goes. Bevalt dat sommige spelers niet, zeg me dat dan gewoon, dan hoef ik zaterdagochtend ook niet bijna 2 uur te reizen... Lekker LAF om dat via deze site te moeten verspreiden!!

 
At 22 februari, 2008 13:38, Anonymous Anoniem said...

Gelukkig is er een reactie gekomen van Bob de B. uit E.
Ik snap best dat u van PSV niet elk weekend die onoverkomelijke afstanden per auto wil laten reizen. Ik begrijp dat jij Bob de B. in Eindhoven wil spelen, maar dat doet niets af aan het feit dat voetbal een teamsport is. Het is niet LAF om dit op te schrijven op een site, maar van Bob de B zelf om zich direct aangesproken te voelen. Het is duidelijk dat ook Bob de B. totaal niet bezig is met de verichtingen van het 2e. Doe dan een stap terug en laat niet keer op keer de mannen in de steek. Wat u in uw prive leven doet wordt, let wel, zeer gerespecteerd, maar als u lang niet ieder weekend in de gelegenheid bent om aanwezig te zijn, houdt het natuurlijk snel op om een teamsport te bedrijven. Als men niet op u kan rekenen laat het dan aan de trainer en uw medespelers weten.

Een supporter.

 
At 22 februari, 2008 15:18, Blogger Unknown said...

Tja, wanneer je de tekst leest, is een reactie mijnerzijds natuurlijk te verwachten... Zoveel spelers zijn er natuurlijk niet die Onny S. heten...

Verder begrijp ik best wat men van een teamsport verwacht... Juist in DIE optiek moet men er niet vanuit gaan dat het vanzelfsprekend is dat je er wekelijks bent... Ik had ook kunnen zeggen dat ik er helemaal niet meer bij ben, maar juist vanuit het oogpunt het team NIET in de steek te laten, hou ik er niet van de een op de andere dag op, maar verminder ik mijn aanwezigheid geleidelijk, waarna ik er aan het eind van dit seizoen helemaal mee stop...

Waarschijnlijk zal het vanaf de zijlijn er anders uitzien en is er schijnbaar geen middenweg tussen beschikbaar zijn en NIET beschikbaar zijn...

Nog steeds blijf ik zo'n reactie LAF vinden omdat zoiets niet in mijn gezicht verteld word. Wees dan een ECHTE vent en bel me op om me te vertellen wat je precies dwars zit...

Ik zeg het nogmaals: Wanneer ik KAN ben ik aanwezig, maar dat zal niet wekelijks zijn.

En het maakt me dan ook niet uit als ik dan maar een half uurtje tot een helft speel, ondanks dat ik daarvan kan balen. Daar hoor je mij toch ook niet over...

Ook over het feit dat er schijnbaar maar één keer in de week wordt getraind wordt niets vermeldt op deze site, getuigt dat van veel betrokkenheid vanuit het tweede?

Da's makkelijk reageren, "supporter". Lekker anoniem... Getuigt van veel respect...

 
At 22 februari, 2008 19:57, Anonymous Anoniem said...

Dus ..... we gaan niet meer voor de laatste periodetitel ?

Er is niks leukers om nog licht blauw onder de lat te staan op Terneuzense Boys.

volgende week mag ik weer mee. Ik ga voor het WC-eend systeem: net over het randje

gegroet

 

Een reactie posten

<< Home